Дисконтні картки

Дисконтні пластикові карти в сьогоденні є необхідним атрибутом маркетингу. Вони надзвичайно потрібні для роботи з клієнтом на тривалий період. Крім того допомагають залучити нових клієнтів. Багатьом клієнтам важливі знижки або пільги, тому, така маркетингова стратегія, вельми ефективно працює в сфері розширення і стабілізації бізнесу на ринку.

У наш час пластикова картка, являє собою обличчя Вашої компанії. Її дизайн має своїм виглядом доводити вагомість Вашого бренду та стабільності компанії. Від якості картки буде залежати імідж Вашої компанії. Користуючись маркетинговими дослідженнями споживчого ринку, якісні пластикові карти значно підвищують рівень продажів.

 

Важливо знати й про те, що пластикові картки бувають різними. У наш час, у кожного в гаманці є окреме місце для пластикової картки. Забезпечуючи собі комфортний шопінг, клієнт частіше обирає розрахунок пластиковою карткою або пред’являє дисконтну картку на знижку. Тому дисконтні картки клієнта стали настільки актуальними на ринку збуту.

Є основні типології цього продукту. Перша і мабуть основна відмінність, за яким класифікують дисконтні пластикові картки – це спектр її дії. Він може бути локальним і універсальним. Локальні, використовують, в основному, на території конкретного підприємства або фірми. Універсальні ж, в свою чергу, можна використовувати як в межах однієї країни, так і всього світу.

Досить часто пластикові картки можна використовувати як для операційних робіт з певною компанією, так і для численних застосувань в компаніях одного профілю. Досвід єдиних дисконтних проектів зарекомендував себе дуже успішно. Всесвітньо відомі бренди давно працюють з системою єдиних пластикових карт по всьому світу. Це ще раз доводить якісну рекламну роботу системи пластикових карток і можливість залучення в бізнес нових клієнтів для тривалої співпраці. При спеціально розробленій піар компанії по впровадженню карток в систему роботи вашого бізнесу, всі витрати окуповуються і в майбутньому приносять значний прибуток.