Методи впровадження дисконтних карт.

Ви надрукували декілька тисяч пластикових карт. Дизайн прекрасний, персоналізація дуже продуманна. Проте, поки картки не опиняться в руках Ваших клієнтів, вони будуть усього лише даремною купою красивого пластика. Ваше завдання, якнайшвидше впровадити їх серед ваших відвідувачів. Природне питання: Як зробити поширення дисконтних карток грамотним і оптимальним?

Передусім необхідно запам’ятати правило:

– не можна роздавати дисконтні картки безкоштовно;
– не можна роздавати дисконтні картки без урахування;
– не можна затягувати за часом поширення дисконтних карток.

Все, що людина, особливо наш співвітчизник, який колись жив при соціалізмі, отримує безкоштовно він це не цінує. Тому дисконтні картки необхідно продавати. Ціна може бути чиста символічна, але клієнт повинен саме купити дисконтну картку. Цей психологічний прийом змусить його дбайливо відноситься до дисконтної картки, стимулюватиме його до того, що нею необхідно користуватися.

Інший варіант поширення – видача клієнтові дисконтної картки при єдино разовій купівлі товарів або послуг на певну суму. Варіант теж хороший, оскільки картка хоч і видається безкоштовно, але після виконання певних умов. Таким чином і в цьому випадку клієнт повинен “потрудитися” щоб заробити пільги.

Важливу роль в ефективній роботі дисконтних систем грає час організації критичної маси власників Ваших дисконтних карт. Статистика показує, що від моменту реклами якої-небудь акції або послуги до її реальної роботи проходить не менш 2-х місяців. Цей час потрібний на те, щоб Ваші клієнти усвідомили суть Ваших пропозицій і могли оцінити свої переваги, особливо в грошовому вираженні. Вам необхідно якнайшвидше проінформувати Ваших відвідувачів про впровадження Вами дисконтної системи, бажано зробити це у вигляді барвистих оголошень або стендів, де вказати правила отримання дисконтної карти, а також роз’яснити чітко і дохідливо про переваги використання Ваших дисконтних карт. Там же обов’язково має бути збільшене зображення Вашої дисконтної карти. Ваші клієнти повинні знати як виглядає Ваша карта, що на ній зображене. Таким чином, через візуальний ряд, підсвідомо в пам’яті Ваших відвідувачів відкладеться, що картка такого виду належить Вашій мережі. Це у свою чергу несе прихований рекламний ефект.

Коли Ви замовляєте макет своїх дисконтних карт зверніть увагу на те, що гарний економічний ефект дає випуск декількох типів дисконтних карт. Так звані “звичайні”, “срібні” і “золоті” картки. Для того, щоб “підстебнути” Ваших клієнтів користуватися дисконтними картками ефективніше, Ви впроваджуєте різні умови отримання більш кращих умов обслуговування. Таким чином, клієнт який виконує більшу кількість замовлень на велику суму отримує вагомішу знижку. Тому при замовленні накладу дисконтних карт має сенс надрукувати :

70% звичайних дисконтних карток
20% привілейованих дисконтних карт
10% особливих, як їх називають VIP – карт

Основна маса Ваших клієнтів користуватиметься простими дисконтними картами, але у них завжди буде стимул “заробити” дисконтну картку більшого номінала. З огляду на те, що Ваші дисконтні карти персоналізуються, є сенс проводити додаткові акції або лотереї головним призом в яких буде VIP- картка.
Дуже важливо вести аналіз і облік ефективності роботи Вашої дисконтної системи. Ви повинні формувати правила дисконту, знати на якій торговій точці і ким з Ваших співробітників була видана дисконтна картка, її номер, хто власник, як часто він користується Вашою дисконтною програмою.

Утримання 5% покупців призводить до збільшення отримуваного від них прибутку до 50%.

Бажаємо Вам вдало налагодити власну дисконтну систему.